Taller “em compres un somriure?”

El dijous 10 de febrer a l’escola els alumnes de 5è hem fet un taller de l’agencia catalana de consum: «EM COMPRES UN SOMRIURE?»

Podem consumir un quilogram de felicitat? I un paquet de records?

Puc comprar un somriure? Què es pot consumir i què no?

Sovint comprar productes s’associa amb la compra d’emocions, i per això un quilogram de felicitat pot ser, en el fons, aquell producte que ens fa tanta il·lusió.

Aquest taller ens ha permès analitzar què es pot comprar segons els criteris legals que defineixen la persona consumidora, la qual té uns drets i uns deures concrets. Al mateix temps, també s’aborda com la compra de productes s’associa al consum d’emocions i de valors socials.

Ha estat molt divertit!!

“Accedeix a l’àlbum”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *