Transport escolar

L’organització i funcionament del servei de transport escolar, compartit amb l’Institut, correspon al Consell Comarcal de la Noguera, a través de les empreses adjudicatàries del servei, actualment Autocars Agramunt SL, Autocars Solé Grau de Guissona i en col·laboració amb la Direcció del centre.
Tant l’empresa com els usuaris han de respectar la normativa establerta a les Normes d’Organització i Funcionament (NOF) del centre.
Els diferents autocars tenen les seves pròpies monitores que deixen i recullen l’alumnat a l’Escola. A més, l’empresa adjudicatària destina dues monitores les tardes de dilluns i dimarts, de 16:30h a 17:00h, dates en què els autocars han d’esperar la sortida de l’alumnat de l’Institut.
Per part de l’Escola, col·laborem en l’organització de l’arribada i la sortida de l’alumnat transportat, exercint-ne la vigilància:
– Tots els matins, de 8:50h a 9:00h.
– Tardes de dimecres, dijous i divendres, de 16:30h a 16:40h.