La Castanyada

El passat 31 d’octubre a l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada. Ens va visitar la castanyera, i com és tradició a l’escola, els alumnes de sisè es van disfressar de castanyers i castanyeres repartint les castanyes a la resta de l’alumnat. La celebració… Llegeix més»

Final de curs de l’Escola – Curs 18-19

L’alumnat de l’Escola els Planells ha celebrat el final de curs fent diferents activitats. Primerament els alumnes de P3 a 5è han acomiadat als seus companys de sisè. Acte seguit, hem celebrat el comiat de la Josefina Eroles amb la participació dels alumnes de 1r, 3r, 5è.… Llegeix més»

Revista escolar curs 2018-2019

Aquest curs escolar, la revista ha estat dissenyada per llegir-la digitalment. Per llegir-la feu clic aquí.
Recordem que per veure més fotos de les activitats del curs podeu visitar la web de l’escola.
Moltes gràcies

Sant Jordi 2019

Els alumnes de l’Escola els Planells van celebrar el dia de Sant Jordi participant en diferents activitats entre les quals hi trobem:

• La visita al Bibliobús
  • Ballada de sardanes
  • Entrega de premis dels Jocs Florals
  • Entrega de premis del programa “Dibuixem el nostre logotip”
  • Danses de Sant Jordi

A continuació deixem… Llegeix més»

El logotip del Túmul de Seró

Aquest logotip ha estat l’escollit dins del programa “Dibuixem el nostre logotip”. El guanyador ha estat un alumne de 6è.
Per veure tots els logotips participants i guanyadors a nivell de Catalunya, feu clic aquí.

Un dia a l’escola

Durant la jornada de portes obertes les famílies interessades van poder gaudir del vídeo: “Un dia a l’escola”.
Per visualitzar-lo feu clic aquí.

Dia Internacional de les Dones

El dia 8 de març va ser el Dia Internacional de les Dones. A les 11 del matí, al pati de l’escola, ens hem reunit tota l’escola i hem cantat la cançó “Persones Iguals”.
Hem volgut reivindicar la inclusió de totes les persones en igualtat de… Llegeix més»