SANT JORDI 2024

En primer lloc, agrair la participació de totes les famílies que ens van acompanyar el dia St. Jordi ballant sardanes, entrant a les aules per compartir la jornada literària tot aportant riquesa als i les nostres alumnes.

Sant Jordi és un dels dies més bonics per als catalans i les catalanes. Un dia de tots i per tots/es.

Parlem de llibres, d’autors i d’autores, de compartir recomanacions literàries i, sobretot, a transmetre la passió per la lectura. Una mostra de com ens cohesionem a través de la llengua, convida a estimar i a reivindicar el català.

La llengua ens fa forts, llegir ens fa grans.

A la tarda, vam fer entrega dels premis dels Jocs Florals escolars i també vam fer un reconeixement a la participació i l’esforç de tot l’alumnat en aquests premis. El jurat ho va tenir difícil per discernir quina obra n’era la guanyadora.

Les lectures ens obren les portes del món que t’atreveixes a imaginar.

Seguidament, els follets d’Artesa de Segre, amb l’ajuda de la batucada dels tambors, dirigits pels mestres de l’escola de música d’Artesa, vam despertar el drac i el vam fer ballar.

I per concloure el dia, vam ballar tota la comunitat educativa,la sardana “Sardanova de la Xina” que ens van ensenyar l’associació “els Amics de la Sardana”.

En les següents imatges podreu visualitzar uns vídeos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *