DENIP 2022

Divendres, 28 de gener de 2022: a la nostra escola, any rere any, celebrem el dia escolar de la no violència i la pau (DENIP). Aquest any, ho hem fet amb diferents lemes, però tots es poden encabir dins del següent:

ÉS EL MOMENT DE LA NATURA

I per què? Els aliments que mengem, l’aire que respirem, l’aigua que bevem i el clima que fa habitable el nostre planeta provenen de la natura.

Tot i això, són moments excepcionals en què la natura ens envia un missatge.

La natura demostra que estem a l’abast d’una avaria.

És el moment de despertar-nos. Per prendre nota. Per reimaginar la nostra relació amb la natura.

És hora de pujar la veu per dir al món que ara necessitem accions.

És el moment de la natura!

Unim el DENIP amb el projecte dels alumnes de 5è: el dia de la PAU I LA NO VIOLÈNCIA, relacionat amb l’agressió que pateix cada dia la Terra a causa dels humans. De tot aquest treball, n’ha sortit una sèrie de murals amb un missatge per a totes i tots.

I recordem: ÉS EL MOMENT DE LA NATURA.

També s’ha cantat la cançó «Victòria», extreta de la cantata «La veu de la terra», del Camp d’aprenentatge Pau Casals.

Si voleu veure les imatges d’aquesta celebració cliqueu a sota:

“Accedeix a l’àlbum”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *