Hola famílies!
Seguim treballant l’art amb les companyes de la Rural Utòpica. La Vanessa, la Marta i la Vio ens porten materials molt interessants. A la primera sessió, en assemblea, els infants de l’escola van exposar que els hi agradaria treballar la fusta i…desig concedit! Ens porten fustes de diferents tipus i mides i materials i accessoris per treballar-la.
A la primera sessió, coneixem les peculiaritats dels materials i la fusta i aprenem com treballar-la. Fent servir la imaginació, esforç i creativitat, surten resultats com aquests!
A la segona sessió, iniciem el taller amb el visionat d’un vídeo sobre com un artista crea, amb fusta i diferents materials, joguines mòbils del circ com l’equilibrista, trapezista, el lleó amb el domador, …. Ens animem a crear-ho nosaltres mateixos! Surten idees brutals! Treballem amb eines com el trepant, la barrina, serres, paper de vidre, silicona, filferros, serra de vogir,…Treballem de manera individual i també cooperativament.
Ens encanta crear amb les mans! Volem més propostes així! Moltes gràcies, Rural Utòpica! Us seguirem informant de les nostres creacions…estigueu ben atentes! 😉
















