Robòtica i pensament computacional!

Hola famílies!

Aquest segon trimestre tenim el plaer de comptar algunes sessions a l’aula amb l’Eduard, mentor digital de l’Alt Pirineu i l’Aran. Oferint sessions a cada grup escolar, ens acompanya en familiaritzar-nos i descobrir possibilitats i curiositats amb:

  • Infantil i Cicle Inicial: juguen i manipulen amb el Tale-Bot
  • Cicle Mitjà i Superior programen la Micro_bit i en coneixen les funcions dels seus sensors i ampliacions.

Amb Cicle Mitjà i Superior, Utilitzant el programa Make Code, amb el simulacre, programen allò que volem que faci: mostri un número aleatòriament, faci de dau, comptatge de passes, sensors d’humitat per saber quan cal regar les plantes, sensors de volum per saber quan estem cridant i cal baixar el to de veu, sensors de temperatura,… Us en compartim l’enllaç per si voleu investigar-ne més!

Amb l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial, creen circuits a seguir amb el Tale-bot, treballant l’organització espacial, lateralitat, i també àmbits com el matemàtic o bé el científic. Ens ho passem molt bé compartint estones plegades! Per acabar el trimestre, fem un matí de robòtica per aplicar amb temps i calma tot allò que hem après. Mireu quins resultats han sortit. Son uns grans programadors i programadores!

Fem una llista de propostes pel tercer trimestre. Volem que vingui més sessions a l’escola i, en la mesura del possible, intentarem que així sigui. Moltes gràcies Eduard per fer-nos gaudir amb la robòtica, compartint els teus coneixements. Ens veiem ben aviat!

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>