Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge del centre educatiu.

Actualment l’escola compta amb el blog antic i el nou blog de la xarxa Nodes on s’explica el nostre funcionament , característiques del centre i es van penjant fotos de les activitats que es fan al llarg del curs.

En el blog cicle superior l’alumat d’aquest cicle trobarà molts dels continguts, activitats i moltes de les informacions que es treballen a l’aula o també propostes de tasques i projectes amb exemples pràctics per a que ho puguin visionar des de casa .

Per a la comunicació amb les famílies , comptem amb el servei del correu electrònic que cal donar a l’inici de cada curs i

el servei de comunicacions eBando que cal baixar-se’l al mòbil personal i buscar escola el Segrià .