Exposicions orals de Cicle Mitjà: descobrint el nostre animal preferit

Aquest primer trimestre, l’alumnat de Cicle Mitjà ha estat treballant l’expressió oral a través d’un treball que ens ha encantat: la presentació del seu animal preferit. Ha estat una activitat que els ha permès posar en pràctica habilitats comunicatives, créixer en confiança i, alhora, compartir amb la classe allò que més els apassiona.

Durant les exposicions, cada infant ha explicat per què ha triat aquell animal, què és el que més els agrada d’ell, de què s’alimenta, on viu i fins i tot han compartit anècdotes i curiositats sorprenents.

Per acabar, cada alumne ha creat una endevinalla original sobre el seu animal. Aquesta ha estat la manera de tancar l’exposició d’una forma lúdica, creativa i molt divertida, aconseguint captar l’atenció de tots els companys i companyes.

Volem agrair-vos, famílies, la vostra implicació des de casa, acompanyant-los en la preparació de la presentació i ajudant-los a créixer, a expressar-se i a gaudir d’aprendre.

Junts fem possible que cada pas del seu aprenentatge sigui significatiu!!

IMATGES

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut