Ahir dimecres 25 de març, a la tarda, tota la comunitat educativa de l’escola —infants, mestres i famílies— vam gaudir d’una bonica caminada per l’Horta de Lleida, als voltants de Llívia.
Va ser una tarda plena de convivència i cohesió, en què vam compartir moments molt especials mentre fèiem activitat física plegats. Aquesta iniciativa s’emmarca dins de la Setmana de la Salut, amb l’objectiu de promoure hàbits saludables i reforçar els vincles entre tots els membres de la comunitat.
En acabar la caminada i arribar a l’escola, ens esperava un merescut berenar que al matí havíem preparat entre tots i totes. Fruita fresca i pa amb tomàquet i embotit van omplir el pati d’un ambient saludable i festiu, que va posar el punt final a una jornada molt enriquidora.
Volem agrair especialment a l’AFA per convidar-nos a berenar, així com a totes les famílies per la seva implicació i col·laboració en aquest tipus d’activitats que fan escola i comunitat.
Gràcies a tothom per fer-ho possible!






Ens ho vam passar molt bé!