1r i 2n, Gaudim de lectures i jocs que ens ajuden a créixer

Fundación Rana - Infancia    Juego de mesa cooperativo niños/as de 4 a 8 años

Dins del Projecte de Convivència i amb el llibre Crida ben fort Estela! de la Bel Olid, l’alumnat del cicle inicial han après competències socials i emocionals per així comprendre i expressar de manera eficaç les seves emocions i saber reaccionar de forma adequada en funció del context.

Crida ben fort Estela! és un conte que de seguida ha atrapat a l’alumnat i, la història que explica, els ha permès adonar-se que han de manifestar allò que els fa sentir malament i de com fer-ho i, prendre consciència dels secrets bons i dolents per detectar així l’abús sexual infantil.

També, dins del Projecte de Convivència i amb el joc de taula Las niñas de Jacaranda s’ha treballat la coeducació i l’ODS 5. L’alumnat, de manera lúdica, han anat interioritzant la idea que totes les persones han de tenir les mateixes oportunitats per aconseguir els seus somnis.
05 / Igualtat de GènereHan estat sessions de gust per la lectura, reflexió, joc i diversió!

AQUÍ trobareu un recull de fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut