Sortida a la XVPCA
L’alumnat de CS ha visitat la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica (XVPCA).
Sortida a la XVPCA Llegeix més »
L’alumnat de CS ha visitat la Xarxa de Vigilància i Previsió de la Contaminació Atmosfèrica (XVPCA).
Sortida a la XVPCA Llegeix més »
L’alumnat de 3r, durant el primer trimestre i en grups reduïts, han treballat el pensament computacional amb el joc de taula Bits & bytes i usant les tauletes amb el joc Code Monkey. També, s’han familiaritzat amb els entorns d’aprenentatge de Google: Classroom i Drive i amb el programa de dibuix. Han estat estones d’aprenentatge
3r, Desenvolupem la competència digital i el pensament computacional Llegeix més »
L’alumnat de Cicle Superior han estat treballant per grups per conèixer els fets principals que van passar a les diferents etapes de la història.
Coneixem les etapes de la història a CS Llegeix més »
Aquest any, l’alumnat de C.Inicial hem montat el pessebre a l’escola.Com cada any, ens hem inscrit al concurs de pessebres. A veure, si tenim sort perquè l’hem fet amb molta il·lusió!!!
C.Inicial hem montat el pessebre a l’escola Llegeix més »
Com fem cada mes, al novembre vam dur a terme tota l’escola l’activitat d’apadrinament lector.
Apadrinament lector del novembre Llegeix més »