Iniciem els Projectes Transversals a 1r d’ESO!

El passat 2 d’abril vam donar el tret de sortida a la primera aturada de classes per projectes amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Durant deu dies, els i les alumnes deixaran de banda la metodologia tradicional per endinsar-se en projectes transversals, on treballaran diferents disciplines de manera integrada i pràctica. Aquesta iniciativa els permet connectar conceptes apresos durant el curs, resoldre reptes reals i desenvolupar habilitats com la cooperació, la creativitat i el pensament crític.

L’alumnat s’ha organitzat en tres grups de treball cooperatiu, cadascun dedicat a un projecte amb una temàtica específica:

🎬 Creació d’un curtmetratge.

👕 Creació d’una marca de roba sostenible.

🏫 L’Institut eficient.

Amb aquesta jornada de projectes, l’alumnat es convertirà en protagonista del seu propi aprenentatge, treballant en equip per trobar solucions creatives a problemàtiques reals.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut