Visita a l’Escola Estel de Balaguer

Una experiència molt emocional i enriquidora. Hem compartit el matí amb l’alumnat de l’Escola Estel de Balaguer, on el nostre company Simó hi assisteix alguns dies.

Primer hem visitat l’exposició de Bonsais dins del claustre de l’església de Sant Domènec amb l’explicació detallada i divertida del Sr. pepito Alòs.

Tot seguit hem anat a l’escola per compartir una estona de pati i després una classe de teatre on hem acabat fent una representació d’una escena molt coneguda del musical “el Rei León”, on cadascun de nosaltres ha representat un animal diferent.

Tota una experiència molt enriquidora, plena d’aprenentatge i valors. La diferència ens enriqueix!