TUTORIA ENTRE IGUALS

Aquesta setmana els infants de Cicle Inicial han rebut a la seva classe als companys i companyes de quart.

Com? Per a què? Ja estaven impacients! Avui  per sorteig sabrien quí seria el seu tutor/a i/o fillol/a.

En aquesta primera trobada els infants han intercanviat sobres amb informació sobre ells mateixos i amb petits detalls.

Amb aquesta iniciativa, que l’escola ha pogut tornar a iniciar, volem treballar valors com: l’empatia, la cura, l’estima, el respecte i l’aprenentatge entre els infants de diferents nivells.

Tutors i fillols aniran construint un vincle especial, que els ajudarà en el dia a dia de l’escola.

Aquesta activitat està dins el projecte d’educació emocional del centre i implica àrees com: religió, valors, plàstica i educació física.