PASSEJADA POÈTICA per TÉRMENS

A partir de la poesia de RAMON BESORA l’escola ha realitzat un projecte on s’ha treballat la part: POÈTICO, MUSICAL, ARTÍSTICA, CORPORAL i PLÀSTICA.

Els alumnes de l’escola han participat amb l’acompanyament musical en els plafons repartits pel poble, on mostren la poesia de Ramon Besora junt amb il·lustracions que tot plegat ens traslladen a un món imaginari. També han treballat l’expressió corporal representant poemes en diferents punts emblemàtics del poble, i finalment els mestres han participat en un taller on l’expressió plàstica ho ha lligat tot sempre amb la línia de CREATIVITAT.

Hecho con Padlet