III CdA Poblet

L’últim dia també s’ho han passat molt bé! Tot i la ressaca de la Disco!

Per acomiadar-se del Monestir de Poblet han realitzat una ENTREVISTA a un MONJO, i ara saben les seves rutines i un munt de curiositats. Si pareu l’orella, quan arribin a casa les explicaran!

També han visitat les COVES d’Espluga de Francolí, on han descobert com vivien els éssers humans en la Prehistòria. Pel camí s’han trobat l’hort del pare del Raül, qui els ha ensenyat tot el que hi conrea, i animat a fer hort a l’escola!

MOLTES GRÀCIES CdA POBLET!!!

Còpia de Publicació Instagram Avi T’estimo Pinzellades Marró Blanc de Escola Alfred Potrony