PROJECTE LES DENT I5

A I5 aquest trimestre hem realitzat el projecte de les dents, ja que ens han començat a caure les dents i és un tema que ens té preocupats i ens interessa. Durant el projecte hem après a tenir cura de la nostra boca, conegut les seves parts, funcions i hem elaborat un poema per recordar quan siguem més grans el que ens ha passat, també hem elaborat una cançó per ajudar-nos a tenir cura de la nostra boca. En breu la podreu descarregar i escoltar-la mentre us renteu les dents!

Avui ens han visitat a l’escola unes higienistes de la consulta d’Ortodòncia del Dr Perera i hem experimentat amb  aliments que  perjudiquen les nostres dents, el que els hi passa i com es pot solucionar, però sobretot hem après a tenir cura de les nostres dents!

Aquí us deixem algunes fotos per poder veure algunes de les coses que hem fet!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *