EL CIRC

Durant la setmana del 7 a l’11 de març, s’ha dut a terme el projecte interdisciplinari “EL CIRC”, on totes les activitats han girat al voltant d’aquest tema, i on  tols els alumnes de l’escola han gaudit de moltes activitats. A continuació en teniu una mostra de: taller de Boles i Carioques, taller de Maquillatge, espectacle de Circ “LEDU“, Circuit-Pràctica de Circ, espectacle Gran Circ i Rua de Carnaval.

Clica damunt de cada IMATGE per veure les FOTOS!

Esperem que us agradi!

 

Camí sensorial

A la classe d’educació física hem fet un camí sensorial. Ha estat molt gratificant veure com els infants gaudien trepitjant descalços i tocant amb les mans diferents materials, alguns més fins, altres més rugosos, suaus, durs, … això de tapar-nos els ulls i experimentar i sentir ens encanta!

 

Taller d’alimentació

Aquest divendres passat han vingut a l’escola dos voluntaris de La Creu Roja a fer un taller d’alimentació als alumnes de CI, 4t i 5è.

Han parlat de la necessitat d’una alimentació variada i rica en fruites i verdures; així com de la necessitat de fer exercici físic per tenir una bona salut, i d’estimar el nostre cos.