RÀDIO PIRULI
25/05/21Aquesta setmana han vingut a fer la conversa de 5è el Mon i el Marc. El debat de 6è l’han realitzat la Sara i la Carla.
Aquesta setmana han vingut a fer la conversa de 5è el Mon i el Marc. El debat de 6è l’han realitzat la Sara i la Carla.
A tutoria hem descobert què pensen els companys de nosaltres. Algunes coses ens han sorprès positivament!
L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior hem anat d’excursió al Món Sant Benet. Allí hem fet dos tallers ben diferents: una passejada pel monestir per conèixer la seva història i el taller “setciències la cuina” de la Fundació Alícia. Fundació dedicada a l’estudi científic de l’alimentació.
Va ser molt profitós i emocionant!
Aquesta setmana l’Aurembiaix i l’Amàlia ens comenten el que van aprendre en el taller d’Internet Segura que van fer la setmana passada. L’Alguer i el Nil han preparat un debat en el qual els llibres són el tema principal.