Taller amb Ana Bergua

L’Ana ens ha vingut a fer un taller per parlar-nos sobre el seu llibre “Magdalenes amb problemes”.

Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses sobre la diversitat i la inclusió. Ara ens toca posar-ho tot a la pràctica i l’escola és un bon espai per aprendre a respectar-nos i acceptar-nos.

Us recomanem molt la lectura del llibre! I, si cliqueu a sobre ens veureu a nosaltres gaudint del taller amb l’Ana!

 

 

Psicomotricitat i gaudi.

Els infants d’educació infantil s’expressen, exprerimenten, aprenen i gaudeixen plegats a les clases de psicomotricitat.

Son l’escenari perfecte per poder desenvolupar competències pròpies de l’àrea com l’agilitat, la coordinació, la força, l’equilibri… i també, competències i valors més transversals com l’atenció, la cura, el respecte, la comunicació… Els encanta fer construccions amb diferents materials, cabanes, vaixells i  amagar-se. I, sobretot a l’inici trencar el mur de pulsió, és com trencar amb la norma i donar-se permís per experimentar , conèixer-se i aprendre a relacionar-se, tot un mon fascinant, ple d’emocions de tot mena.

Us convido a observar amb detall les imatges. Clica a sobre 😉

 

 

Són artistes!!! Finalistes al concurs de dibuix!!!

Des del Consell Esportiu de La Noguera ens han informat que la nostra escola ha aconseguit tres finalistes a la VIII edició del concurs de dibuix de la 10ª edició del Cros de Balaguer 2025.
Els/les finalistes a qui felicitem han estat:
  • Avril Pascual Carnicé de 6è curs.
  • Èric Solé Patoi de 6è.
  • Nil Aguilera Oliva de 5è.
El diumenge dia 23 de febrer 2025, es realitzarà el Cros, us animem a participar-hi!!!
Els/les finalistes rebran un obsequi el mateix dia en acabar el Cros.
I ara, a veure si hi ha sort i un d’aquests tres artistes és el guanyador/a del concurs, si és així… serà la imatge de la publicitat del mateix Cros.
A esperar i a felicitar als i les artistes!!!