RECOMANACIONS
23/10/19Els alumnes de cicle mitjà han volgut fer una recomanació d’un llibre molt interessant.
https://youtu.be/TnjZP5INP8I
Els alumnes de cicle mitjà han volgut fer una recomanació d’un llibre molt interessant.
https://youtu.be/TnjZP5INP8I
Avui la Irene i el Sergi ens han vingut a parlar del halloween i la castanyada.
La Núria i l’Alba ens han fet un debat sobre on és millor comprar: per internet o a les botigues?