Resum de les Olimpíades escolars

Els nens i nenes de l’Escola de Maspujols van participar a la 41a Olimpíada Escolar Reus 2023 que es va celebrar del 6 al 24 de març de 2023 en diferents instal·lacions esportives de la ciutat: als estadis municipals, al Pavelló Olímpic, a les pistes d’algunes escoles, a la pista d’atletisme del C.N. Reus Ploms, a les pistes de pàdel del Club de Tennis Reus Monterols, a la piscina del Club Reus Deportiu i al Club de Tennis Taula Ganxets de Reus.

Aquesta activitat esportiva està organitzada pel Consell Esportiu del Baix Camp, Reus Esport i Lleure i l’Ajuntament de Reus.

La participació de l’escola va ser molt alta, amb una inscripció de 44 participants entre els alumnes de 3r a 6è, nivells als quals va dirigida l’activitat. Aquests van competir en diferents esports tant col·lectius com individuals: futbol sala, futbol set, ritmes i balls, natació, atletisme, pàdel, tennis taula i escacs.

L’experiència ha continuat sent un èxit, els i les alumnes gaudeixen tot fent esport, compartint molts moments, competint amb motivació, animant-se entre ells i, tot i que ens algunes proves passen a ser rivals, es recolzen els uns als altres.

A part de passar-s’ho bé i valorar positivament l’activitat pels valors i aprenentatges que se’n desprenen, alguns fins i tot han aconseguit quedar entre els primers classificats.

L’Enzo i l’Oriol G van quedar 1rs en salt de llargada i 4ts en atletisme 600 m llisos de la seva categoria. La Martina 1a en natació 50 m braça i 2a en natació 50 m lliures. El Pol 8è en tennis taula. El grup The Girls, format per la Martina M, la Bruna, l’Etna i la Paola, va quedar 1r grup classificat en la competició de Ritmes i Balls. En aquesta mateixa competició, com a 3r classificat va quedar el grup Power Girls, format per la Carla B, la Marta, la Martina C, la Noa, l’Arlet, la Paris i l’Estel. Com a 3r equip classificat en la modalitat esportiva d’atletisme relleus 4×60 de la categoria benjamí masculí, van fer podi l’Iàn, l’Oriol G, el Marc i l’Hugo. I ens les categories aleví mixt, Enzo, Pau Martorell, Martina i Bruna, i aleví masculí, Guiu, Roger, Èric i Aston, van aconseguir la quarta posició.

L’últim dia d’escola els repartirem els diplomes als alumnes que es van classificar en algunes proves i també els diplomes de participació a tots i totes. Els animem a seguir gaudint d’aquesta activitat de cara al proper curs i que cada any es vagin sumant participants. L’esport és salut tant física com mental!