Preinscripció 2021-2022

Benvolgudes famílies,

En aquesta pàgina us anirem informant de la preinscripció.

S’ha iniciat el procés de preinscripció que és del 15 al 24 de març.

El codi de l’Escola de Maspujols necessari per fer la preinscripció és el 43010220 .

Aquí teniu l’ enllaç de la web  de la Generalitat on trobareu més informació de la preinscripció. Heu d’anar a presentar la sol·licitud per internet.

La preinscripció es pot realitzar de dues maneres. Cal escollir una opció:
  • preinscripció electrònica ( necessiteu signatura digital com idCATmòbil o cl@ve…)
  • preinscripció en suport informàtic (suport informàtic)
Ho podeu fer des de l’ordinador, tablet, mòbil. És important que en qualsevol d’aquests dispositius ja hi tingueu preparat amb foto o escanejat per les dues cares el DNI del tutor/a i el llibre de família. No necessiteu el contracte laboral només quan treballeu al municipi on demaneu plaça.
Quan un nen/a comença a P3 l’apartat que hi diu: Identificador de l’alumne/a del Registre d’alumnes (RALC), l’heu de deixar sense omplir. Si és un infant que ja està escolaritzat en una escola si que haureu de posar el seu número RALC.

L’oferta inicial de la nostra escola és:  document

Telèfons i correu electrònic de contacte:

• e3010220@xtec.cat
  • escolademaspujols@xtec.cat