Pla mòbils.edu

El Pla mòbils.edu és un pla del Departament d’Educació que impulsa l’ús de dispositius mòbils (mòbils i tauletes) com a tecnologies educatives, integrades en les pràctiques d’aula per adquirir la competència digital de l’alumnat i la millora en la resta de competències, liderat per la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura digital.

El pla vol aprofundir en la potencialitat de les tecnologies digitals al servei de l’aprenentatge i, alhora, donar resposta a la preocupació social creixent al voltant de l’ús de la tecnologia mòbil. És per això que el pla farà partícips també les famílies, els centres, el professorat, l’alumnat i els agents educatius de l’entorn.

A continuació, us volem ensenyar com portem a terme aquest pla des del cicle d’educació infantil:

Fes CLIC a la imatge per obrir el fitxer.