Escola Verda

LA COMISSIÓ VERDA EN ACCIÓ

Hola! Som la Comissió Verda de l’Escola Anton Busquets i Punset i al llarg del curs hem intentat  conèixer i cuidar el nostre entorn i ser una escola més respectuosa amb el medi. Tots els nostres companys, mestres i famílies ens han ajudat quan ho hem demanat i gràcies a tota la feina que hem fet entre tots, hem aconseguit la placa d’Escola Verda!

⬅Clica per veure més imatges

Escola verda vol dir que intentem:

• Reutilitzar i reciclar
  • Reduir els plàstics
  • No utilitzar paper d’alumini
  • Respectar el medi ambient
  • Lluitar pel bé del planeta
  • Tenir espais verds: arbres, flors, hort, jardinets, etc.
  • Tenir els espais de l’escola nets: el pati, les classes…
  • Conèixer els éssers vius que conviuen amb nosaltres, respectar-los i tenir-ne cura.

Per tot això cada trimestre, cada classe de primària ha escollit uns representants, que són membres de la comissió verda, i que es reuneixen els dimecres a l’hora del pati per concretar quins objectius perseguim, pensar accions per aconseguir-ho i ser portaveus a cada classe del que parlem a les reunions, com també a la inversa (ser portaveus de la classe per posar en comú a la comissió els problemes que detectem i sobre els quals cal actuar).

Els alumnes que aquest curs hem format part de la comissió verda som:

MITJANS: Jaume San Nicolàs, Carles Campanario, Noa Torrescasana, Paula Baeza.

GRANS: Núria Corcuera, Ares Mas , Carla Garcia, Roger Ros.

Aquest curs vam decidir fer alguna acció que millorés les zones verdes del nostre pati i vam fer-ho el 22 d’abril, que és el DIA DE LA TERRA. Vam dedicar tot el dia a arreglar l’espai exterior de l’escola i en vam fer un petit reportatge fotogràfic que us deixem a continuació perquè pugueu veure-ho:

22 D’ABRIL DE 2021 🌎
DIA DE LA TERRA