CALENDARI MATRICULACIÓ

LA MATRICULACIÓ SERÀ DEL DIA 14 DE JUNY AL 18 DE JUNY (ambdós inclosos)

NORMES PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA DEL curs 2021/2022

• Comprovar que els vostres fills/es estiguin en la relació d’alumnes admesos definitius, i per tant pendents de matricular.
  • Descarregar del web de l’escola els impresos amb les instruccions i els documents que cal portar per formalitzar la matrícula.

DOCUMENTS QUE CAL PORTAR:

• DNI, (pare, mare, nen/a).
  • 3 fotografies format carnet, amb el nom i cognoms de l’alumne/a escrit a la part del darrera, indicant el curs que farà.
  • Llibre de família, original i fotocòpia.
  • Targeta Sanitària Individual, original i fotocòpia
  • Carnet de vacunació actualitzat, original i fotocòpia.
  • Historial familiar de l’alumne/a degudament complimentat.
  • Carta de compromís educatiu.
  • Informes o butlletí de notes de les altres escoles que hagi assistit l’alumne/a (a partir de Primària).
  • En cas de separació del pares, o altres peculiaritats, cal portar els documents que acreditin QUI TE LA PÀTRIA POTESTAT (original i fotocòpia).
  • Cal portar original i fotocòpia de la LLIBRETA o COMPTE CORRENT, on han d’anar domiciliats els rebuts tant siguin per sortides, material, AMPA …

Per entregar tots aquests documents i formalitzar la matrícula serà a Secretaria de l’Escola:

• Amb cita concertada prèviament, ens posarem en contacte telefònicament.

Telèfon de l’Escola per qualsevol dubte: 93 441 42 24