El menú de desembre

Us compartim el menú de desembre, que aquest mes ve amb un menú  del color de la neu, però també dels porros, de la coliflor, de l’arròs, del gelat de nata i de la xirimoia per dins. A veure amb quins aliments ens sorprendran el nostre equip de cuina.

El Menú basal de desembre 2020

També us volem ensenyar quina pinta feien el menú taronja de tardor  – Cuscús amb pastanaga, pollastre a la taronja i mandarina –  i el menú que van escollir els nens i nenes.

Infantil va escollir les postres, primària el segon plat i la ESO el primer plat. La Maite, la Valle i la Lourdes el van cuinar i tots ens el vam menjar. Per llepar-se els dits!

Divendres passat vam menjar musclos a la marinera i va ser tot un èxit, qui no en volia van poder escollir lluç.