La primavera ja és aquí

Com cada any, a l’arribada de la primavera anem a passar un matí als Jardins de Joan Brossa i Jacint de Mossèn Cinto Verdaguer, interconnectats entre ells, situats dins de la muntanya de Montjuïc, entorn proper a l’escola, el qual ens permet anar caminant.

Aquesta sortida la realitzem de forma conjunta tota l’etapa d’infantil (I3, I4 i I5), trobant així un nou moment fora de l’escola per formar grups heterogenis, on cada infant pot trobar un ventall molt més ampli de moments evolutius, i d’interessos amb els quals connectar, acollint així les diversitats i generant espais més inclusius.

Durant el recorregut hem pogut observar, olorar, tocar y experimentar mitjançant un contacta directe i vivencial amb la flora i fauna que habita aquest terreny. Alguns dels arbres que vam observar van ser: el xiprer, el pi, l’olivera o palmeres i flors com el lliri. Per altra banda, aquest parc també està especialitzat en plantes aquàtiques on hem pogut veure diversos tipus de plantes bulboses i tulipes de tres colors diferents.

En acabar d’esmorzar hem gaudit de la natura mitjançant el Joc lliure aprofitant totes i cadascuna de les oportunitats que ens brindava: hem buscat insectes i animals dins i fora l’aigua, hem cercat diferents tipus de flors i ens hem llençat des de dalt d’un petit cim fent “la croqueta”, ha estat molt divertit… ens hem quedat amb ganes de més, esperem poder tornar aviat.