Ens divertim al Joc Perdut

El dia  27 d’abril vàrem anar a la Plaça Margarida Xirgu per participar en l’activitat “EL JOC PERDUT”.

El joc és un element vital en la vida dels infants. És la seva manera d’explorar el món, descobrir-lo, conèixer-lo i estimar-lo. Els jocs tradicionals i populars, conformen un dels trets característics del patrimoni cultural dels pobles.

En aquesta activitat pretenem retrobar i recuperar alguns d’aquests jocs populars, amb una participació activa i col·lectiva.

Quan vàrem arribar a la plaça ens vàrem trobar amb molts nens i nens de P5 d’altres escoles, que com nosaltres, havien preparats uns quants jocs a l’escola. Totes els mateixos.

I quan va començar l’espectacle la “Magalí” que és una compradora de somnis, ens va explicar que havia perdut un joc. Ens necessitava per tal de veure si el podia trobar. A partir d’aquí es van anar succeint una sèrie de personatges, que a canvi d’un somni li regalaven un joc. Nosaltres vàrem anar jugant a tot els jocs que li regalaven, perquè els sabíem tots.

Us en deixem algunes imatges.