Jornada de Convivència

A l’Escola hem dut a terme una Jornada de Convivència.

L’objectiu d’aquesta jornada ha estat reflexionar amb l’alumnat sobre la necessitat de tenir una escola pacífica i tranquil.la per a poder aprendre i estar a gust entre tots.

A cada classe hem llegit i reflexionat sobre el document elaborat per la Comissió de Convivència de l’Escola. Després, els grups de primària han retallat i enganxat el document a la seva agenda.

A infantil hem visualitzat un vídeo relacionat amb la bona convivència i el respecte i després hem reflexionat sobre ell.

És important que entre tots col.laborem a mantenir un bon clima de treball i de respecte.
Per últim, tota l’escola junta ens hem trobat al pati d’infantil on hem format una rotllana tots junts, seient allà on hem volgut, i hem esmorzat.
Ha estat una gran jornada on hem pogut compartir una bona estona plegats.