Celebrem el 109è aniversari de l’escola!!

Avui hem celebrat el 109è aniversari de l’Escola d’una manera molt especial.

Hem començat el dia gaudint juntament amb tota la comunitat educativa d’una batucada pel grup BatuBosc, format per uns nens i nenes de l’escola i les seves famílies. A continuació, els alumnes de 2n ens han mostrat les danses que van preparar pel Dansa Ara i més tard els alumnes de 6è han fet ballar els Gegants de l’Escola.

Després, els alumnes de primària han realitzat diferents activitats esportives, entre elles l’Spriribol. Es tracta d’un nou esport  que es caracteritza pel seu alt grau d’adaptació tant al medi (superfície de joc) com al nombre de jugadors que poden participar simultàniament. Es basa en fer girar la pilota al voltant del pal per enrotllar la corda. Guanya aquell que aconsegueix enrotllar per complet la pilota al pal.

Els nens i nenes d’infantil també han gaudit de diferents activitats esportives ben divertides.

Hem passat una jornada d’aniversari molt agradable, no hi ha millor manera de celebrar-ho, que duent a terme una jornada col·lectiva amb tota la nostra comunitat.

Gràcies a tothom.