La classe dels Zoòlegs juga i rejuga!

El dilluns vam anar al casal Cotxeres Borrell, vam a anar a jugar! Perquè jugar enriqueix els aprenentatges: la concentració, memòria, respecte, habilitats socials…empatia. Hem descobert jocs de taula molt engrescadors, hem fet poblats, ciutats, torres, mitjançant peces de construcció. Hem fet joc simbòlic, on una fusta s’ha convertit en un  tros de carn o fins i tot en un plat de macarrons, hem jugat a fer comandes, hem dissenyat menús on el personal estava molt entregat a la feina…jugar als restaurants o a les cuinetes és molt inspirador! Hem passat un matí molt especial, en aquest món cada vegada més sobrecarregat, el joc encara és més important que mai, un joc respectuós amb l’escolta de l’altre, un joc bonic. A l’espai hi havia diferents tipus de jocs i ells podien escollir i moure’s lliurement. Hem trobat uns racons molt ben pensats on provocaven les ganes de jugar, pel seu ordre, per com estava tot disposat i  pel material ergonòmic amb que estaven fets. L’alegria com sempre, ve de les coses més senzilles. Juguem o rejuguem?