Som els bombers!

Hem escollit el nom que ens identificarà a l’escola i que serà un dels projectes que treballarem durant el curs.

Vàrem fer una pluja d’idees amb 6 possibles noms que ens agradaven per P3 (micos, fulles, unicorns, goril·les, bombers i tigres). Després d’una primera votació, quedaven només 3 noms (unicorns, tigres i bombers). Finalment en una segona votació va guanyar “bombers” per poca diferència amb unicorns.

I… ja tenim nom, som P3, la classe dels bombers!

I ara que tenim nom, toca fer el quadre per l’entrada de l’aula. Esquincem diferents tipus de papers (xarol, cartolina, seda…) de color groc, vermell i taronja i els enganxem a la base del quadre. També pintem el camió de bombers, el bomber i la bombera i els enganxem a la base. Ho plastifiquem. Li enganxem les rodes al camió, amb taps reciclats i el paper de cel·lofana imitant el foc.

Ens ha quedat superxulo!