Pirates a l’abordatge!!

Fa dies vam rebre a l’escola una carta ben misteriosa. Deia així:

Ep mariners d’aigua dolça!!

Sóc el capità Xaloc, el pirata més temut de tots els mars.

Estic a punt d’arribar a terra ferma per buscar un tresor amagat, però m’he quedat sense tripulació i busco a joves valents i valentes que vulguin enrolar-se en el meu vaixell. Us hi apunteu??

Capità Xaloc.”

Així que sense més contemplacions i amb moltíssima il·lusió vam emprendre camí cap Sitges en busca d’aquest temut pirata.

Ens va explicar que per aconseguir el tresor era molt important reunir totes les peces d’un mapa que aniríem trobant de mica en mica.

Dissenyar la nostra pròpia bandera, aprendre que hi ha molts tipus de vents diferents, diferenciar les parts d’un vaixell, cantar cançons o maquillar-nos van ser algunes de les proves que vam haver de passar!!

Finalment, un cop reunides totes les peces del trencaclosques vam anar a la recerca del tresor.

I el vam trobar!! El cofre era ple de joies i de monedes d’or!!!

El capità Xaloc ens va regalar un pegat a cadascú de nosaltres tot dient:

“Un bon pirata sempre va amb un pegat i amb un mocador al cap!”

Vam tornar cap a l’escola molt contents, emocionats i havent viscut un munt d’experiències inoblidables!