Anem a la Fundació Miró!!!!

Hem fet una activitat a la Fundació Miró. El primer dia hem anat allà i l’endemà han vingut ells a l’escola i hem fet un taller.

Hem iniciat l’activitat als jardins de Laribal escoltant sons i dibuixant-los.

Després ens han posat una capa per seguir dibuixant el que sentíem. Hem anat explicant el nostre dibuix.

En acabar,  hem entrat a la Fundació i hem estat observant i comparant quadres de Miró, cadascun de nosaltres deia el què per ell significava. Hem parlat de les emocions, de poesia… ha sigut molt interessant escoltar el que opinaven els altres.

L’endemà han vingut els monitors de la Fundació a l’escola i hem seguit amb l’activitat. Primer hem recordat una mica el que havíem estat treballant el dia anterior i després cadascú ha anat dient un sentiment que havia tingut mentre dibuixavem amb la capa de plàstic. Hem escrit les lletres de la paraula disperses pel dibuix i ho hem comentat.

Aquest sentiment l’hem escrit també sobre un cartronet i hem fet com una escultura col·lectiva amb les peces de tots.

Finalment, per parelles ens han donat un burí, que és una eina que s’utilitza per fer gravats sobre planxes d’acer, i hem il·lustrat les nostres paraules poètiques. A l’aixecar el paper carbó, apareixia de sobte el nostre dibuix.

I és que es dibuixa més amb l’intel·lecte que amb la mà.