Escultures i mirades

El dimecres 8 de febrer vam anar a la Fundació Miró a fer la primera part del taller titulat “Escultures i mirades”  Consisteix en conèixer diferents escultures, el seu nom, el material amb que estan fetes, l’autor, el procés amb el qual s’ha realitzat cada peça (motlle per encofrat, per guix…aprofitant i reciclant objectes…).  Resulta molt interessant el passeig per les diferents estances de la Fundació per observar-les en directe. Aquest passeig acaba al Jardí d’escultures on n’hi ha moltes d’exposades.

Aquest taller té una segona part, conduïda per la mateixa monitora del dia anterior, que es realitza a l’escola i que es titula “Una escultura la pots trobar…” on els i les alumnes fan d’escultors, compartint en petits grups l’experiència de construir una escultura entre tots, amb les diferents peces i objectes varis triats i portats de casa  per l’ocasió.

També aprofitem aquest moment tan idoni per parlar de l’escultura de la nostra escola.