Projecte: Els Planetes

Durant tot aquest trimestre hem estat treballant sobre el tema que vam escollir a principi de curs que seria el nom de la classe:                                                                                                             Els Planetes.

Vam anotar les preguntes que cadascú volia saber sobre el tema i ens vam posar a treballar.

Hem anat portant material a classe per poder anar-nos documentant: llibres, pòsters, un sistema solar, PPS …

Cadascú va fer la seva presentació a tota la classe de la informació que havia buscat sobre la seva pregunta.

Com que teníem programada una visita al Planetari de l’Escola del Mar, vam voler saber una mica d’història i vam visionar un vídeo de l’escola, ja que va ser bombardejada l’any 38 mentre estava a la Barceloneta.

La sortida al Planetari va ser xulíssima, vam aprendre un munt de coses sobre les estrelles, el moviment de la Terra, la Lluna i el Sol,

els diferents planetes que hi ha a l’espai…. va ser molt engrescador !

També vam tenir la gran sort que vingués la Caro a la classe a fer-nos una xerrada, per ampliar els nostres coneixements.

Vam visionar un PPS, va portar pòsters, tríptics i, el millor de tot, unes llavors de la família de les Pinacees que a l’hora de taller d’hort vam anar a plantar amb la Bibiana.

A veure què sortirà !

Moltes gràcies Caro i moltes gràcies a tots els nens i nenes que han dut un munt de material perquè poguéssim aprendre moltíssimes coses d’aquest gran tema. Els Planetes.

I per últim ……..