LES BRUIXES DE BROOKLYN

Les bruixes de Brooklyn

L’Effie ha perdut la seva mare i la seva llar i ara ha de viure amb unes tietes molt estranyes que mai abans havia conegut. Però la seva vida fa un gir curiós a mesura que aprèn més coses sobre la seva família i sobre ella mateixa. Amb nous amics que faran tot el possible per donar-li suport, una maleïda estrella del pop i la seva nova família inclinada cap a la màgia, la vida de l’Effie està a punt de tornar-se interessant.

Autor/a: Sophie Escabasse

ISBN: 978-84-683-5371-5

1. Èric Solé García

En aquest conte hi ha una bruixa nova l’Effie, té casa nova, escola nova, amics nous.
    Però, passa una cosa molt interesant, quan l’Effie descobreix que la màgia es cosa de família, descobreix un soterrani amb molts llibres de màgia.

La meva opinió és que a la gent li agradi el misteri i la màgia que se’l llegeixin.

Els hi agradarà molt.

2. Daner Sneider Castañeda cortes

Hola, bona tarda!

El meu nom és Daner i avui us presentaré el llibre de les bruixes de Brooklyn.

Aquest llibre està molt bé per a nens i nenes de 10 a 13 anys.

El llibre està molt bé perquè és molt interessant.

La història és molt bona i de tots els llibres de fantasia, dibuixos i de màgia és un dels millors. L’autora e il·lustradora és la Sophie Escabasse.

Tot va començar quan un cotxe es va parar a la porta d’una casa. De sobte van obrir la porta i va sortir la Seifi, una petita bruixa. Les propietàries de la casa, les seves tietes la van acollir, des d’aquell dia van passar moltes aventures.

ADÉU!

3. Joan Calderó Blanco

L’Effie marxa a viure amb les seves tietes a Brooklyn que no li cauen gens bé.
    La Tily Shoo apareix a la seva casa i els hi demana ajuda perquè té la cara roja. A l’Effie li comencen a brillar els dits i descobreix que és una bruixa. Les seves tietes l’ensenyen com fer màgia perquè elles eren bruixes. Llavors, arriba l’hora que l’Effie vagi a l’escola i faci amics. Més tard, fa treure una serp del marc i descobreix la seva màgia.
    Parla amb les seves tietes i troba la manera de treure la cara roja a la Tily Shoo i diu que ha de treure el seu jo interior.
    En la meva opinió, jo recomano aquest llibre per nens i nenes de 10 a 13 anys i a persones que els agradi la intriga i la ciència-ficció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *