Sortida de ZER a Cambrils

Després de 2 anys sense poder fer una sortida de ZER, el passat divendres 20 de maig l’alumnat d’infantil i CI vam fer una excursió a Cambrils juntament amb tots els nens i nenes de les quatre escoles de la ZER.

Al matí vam visitar el Port, ens van explicar els diferents tipus de vaixells i tipus de pesca. Vam tenir la sort de veure un vaixell de pescadors que arribava al port i ens van ensenyar el que havien pescat. Hi havia un pop molt gran!

A la tarda, vam haver de trobar un tresor per la platja, després de passar per diferents proves per fi vam trobar un cofre ple de piruletes!!

Finalment, vam tenir temps de mullar-nos els peus a la platja. Ens ho vam passar genial!

Si voleu veure les imatges, premeu AQUÍ.