Intercanvi en anglés

Aquest curs, l’activitat d’intercanvi entre escoles, està associada amb el programa Salut Integral.

Els alumnes d’infantil de la Creu del Batlle presenten l’activitat de “Eat five fruits and vegetables a day”, en la qual es presenten ells mateixos i anomenen els fruits i els vegetals en anglès i han cantat la cançó “Yummy, yummy”.

Els alumnes de Cicle Inicial han enregistrat un vídeo Exercise is good for you, en el qual es presenten ells, l’activitat esportiva que els agrada i el perquè és saludable pels nens fer exercici.

Si voleu veure els vídeos premeu AQUÍ.