GAL·LA DE TRANSFORMACIÓ ECONÒMICA

Ahir dimecres 13 de març, els alumnes de l’aula 2, vam participar a la Gal·la d’entrega de premis per a la TRANSFORMACIÓ ECONÒMICA a l’edifici de la Llotja.
Quan vam arribar ens van rebre com uns autèntics actors i actrius. Vam esmorzar i vam fer diferents activitats. Com ara el photocall, ens vam posar unes ulleres de realitat virtual, vam veure una actuació de ball de Dance Scape, ens van regalar unes bosses i finalment, ens van fer una entrevista sobre la Bioeconomia.
Després vam continuar l’acte a la Sala Leandre Cristòfol amb el visionat de vídeos i l’entrega dels premis. La nostra escola va guanyar el premi a la pel·lícula més circular, on explicavem tot el procés del compostatge. Aquí podeu veure una mica d’aquesta jornada i us deixem l’enllaç al vídeo.

1. Pol

Va ser molt divertit fer d’actors i actrius,vam fer moltes activitats,les meves prefedides van ser l’activitat de realitat virtual i l’entrevista.Em va agradar molt anar de gal.la a la llotja.