TROBALLES

El passat 5 de novembre els alumnes de l’escola Creu del Batlle van fer un taller amb una educadora ambiental de Troballes i Formació i Treball.
L’objectiu era fer conscients als  infants dels seus impactes vers els residus tèxtils i com els podien minimitzar.
La indústria tèxtil és la segona més contaminant del planeta, just al darrera de la indústria petroliera. Per tant pensem que és fonamental que les noves generacions siguin conscients d’aquesta problemàtica, aprenguin eines i recursos per tal d’ajudar al medi ambient.
Per ser part de la solució!
A partir d’una samarreta vella, els nens i nenes la van transformar en una motxilla de cordes, totalment renovada i funcional.