Taller d’educació sexual

L’alumnat de CM i CS ha participat en el taller sobre Salut Sexual i Afectiva impartits per les llevadores del servei d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (ASSIR) a Lleida, emmarcats dins del programa Salut i escola.

Per introduir el taller, hem dibuixat un nen i una nena vestits per veure i trencar amb els estereotips. Hem vist vídeos del rol del nen i de la nena i en com la societat s’adreça a cadascun d’ells/es.  Hem après els canvis que es produeixen en el cos, hem parlat sobre la menstruació i ens ha mostrat diferents mètodes per absorbir el flux i finalment ens ha parlat de les cèl·lules reproductores masculines i femenines.

El repte d’aquest programa és “educar en les relacions d’igualtat i en la vivència de la sexualitat de manera saludable i responsable”.

Ha estat molt interessant i hem après moltes coses! Aquí ho podreu veure.

Aprofitant que el dia 11 de febrer és el dia de la dona i de la nena a la ciència hem fet activitats, jocs i converses amb el grup.