SORTIDA AL MERCAT DEL PLA I A L’ESCORXADOR

Avui 24 de gener hem anat d’excursió.

Els i les alumnes d’Infantil i de Cicle Inicial hem anat al Mercat del Pla a fer un taller de ciències de Lab0_6. Hem jugat a uns experiments d’aigua, amb un d’imants, amb un túnel de vent, hem observat pel microscopi terra, gel,…i ens han regalat dos insectes pal i ja els tenim a l’escola! Ens ha encantat!

Els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat a l’Escorxador a veure l’obra de teatre “Les croquetes oblidades”.

Ens ha agradat molt el missatge que ens han donat. Les coses i les persones no s’obliden si les recordem. I quan més les recordem més ho farem amb un somriure d’orella a orella.

Us deixem aquí les fotos d’avui.