SORTIDA A L’AUDITORI I CAIXAFÒRUM

Avui els petits i petites de l’escola hem anat al Caixaforum a veure l’exposició de “Cartells de la vida Moderna”. L’exposició proposa redescobrir els orígens del cartell artístic modern, com a reclam publicitari i com a obra d’art.

Els i les alumnes de cicle Mitjà i Superior, hem anat a l’Auditori a escoltar i veure l’audició “El Carnaval dels Animals” del pianista Camille Saint-Saëns. L’obra l’han interpretat 10 músics. Els instruments que han utilitzat han estat: la flauta, el clarinet, el xilòfon, dos pianos, dos violins, la viola, el violoncel i el contrabaix. Ens ha agradat moltíssim!

Per veure les fotos d’aquest matí feu “clic” AQUÍ.