DIBUIXOS A LES PARETS DE L’ESCOLA

Aquest curs hem pogut estrenar dibuixos a les parets de l’escola gràcies a la col·laboració de l’AFA.

Una cigonya amb les ales ben obertes ens dona la benvinguda al nou dia que comencem.

Quan entrem a l’escola, en una paret del pati del porxo, hi podem observar un paisatge ben florit de l’Horta de Lleida amb la Seu Vella de fons. En una altra paret, hi ha un ocell enmig de la natura i en l’altra un nen somiant i somrient. En aquesta última paret, l’artista ha deixat lloc per dibuixar als nens i nenes de l’escola perquè  també puguin participar en la elaboració del mural.

Ben aviat, a l’àrea d’Educació Artística, començarem a fer-ne el disseny relacionat amb el Projecte de convivència. Esperem que us agradi tant com a nosaltres. Si ho voleu veure premeu AQUÍ.