Canal de Reporters

El Projecte Canal de Reporters és una plataforma a disposició dels centres educatius que promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat mitjançant la creació i publicació de les produccions pròpies en format escrit, sonor o audiovisual elaborades des dels seus centres.

La Natàlia, mestra de l’escola Creu del Batlle, i la Laura, mestra de l’escola Arrels, han participat en un seminari on han explicat la seva experiència com a impulsores del projecte “Fem de Booktubers“.

En el següent enllaç podreu llegir l’article en el web de Canals de Reporters

A més a més aquí teniu el vídeo de l’entrevista de les mestres participants al seminari:

1. armand martín reñé

va ser molt diverit fer de booktubers i m’ho vaig passar molt bé, espro que al editar-lo aquest any també sigui igual de divertit que l’any passat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *