5è Sortides a l’octubre

Sortida a Sant Iscle i la Vall de les Feixes

El passat divendres 14 d’octubre els i les alumnes de la classe del fons marí vam fer la primera sortida del curs. Durant tot un matí vam fer una bona passejada per la Vall de les Feixes i vam entrar a les esglèsies de Santa Maria i Sant Iscle. En aquesta visita vam descobrir els orígens de Cerdanyola que es remonten a l’edat mitjana i la importància de la ubicació i el paper d’aquestes dues esglèsies en el orígens de la nostra ciutat.

Podeu veure fotos de la sortida en el següent enllaç:

Sortida Sant Iscle i Vall de les Feixes

Visita llibreria Lilliput

Al mes d’octubre també vam fer una visita a una de les llibreries de la nostra ciutat on la llibretera, la Núria ens va ensenyar una proposta de lectures que ens van agradar molt. D’entre totes elles vam escollir el llibre que llegirem de forma col·lectiva a l’aula.

Visita Lilliput