Flamenkat. Concert-espectacle al Palau de la Música

El passat dimecres 18 de gener l’alumnat de 5è i 6è vam assistir a veure  Flamenkat, un concert-espectacle on vam on vam gaudir de peces musicals on es fussionava el flamenc amb altres corrents musicals.

A més vam poder gaudir d’un edifici únic i impressionant pel que fa a la seva arquitectura, com és el Palau de la Música.

En acabar l’espectacle vam  fer una petita volta per llocs tan importants de Barcelona com són la plaça Sant Jaume amb els edificis de l’ajuntament i de la Generalitat i la plaça de la Catedral, abans de tornar a l’escola a dinar.

Podeu veure part del que vam fer en aquest recull de fotos!

Flamenkat. Palau de la Música